DIGITALE TEORIKURS

Bamses Trafikkskole AS

DIGITALE TEORIKURS

BAMSES Trafikkskole tilbyr nå digitale teorikurs!

De digitale teorikursene våre går direkte, og du får tilsendt en lenke til undervisningen på e-post. Når tiden for kurset er inne, klikker du på lenken for å logge deg inn og delta. All dialog med lærere og medelever gjøres enten på chat eller med mikrofon, derfor er det viktig at du har tilgang til mikrofon og kamera på PC-en du skal bruke til det digitale kurset.

Ved å utvide vårt tilbud på trafikkopplæring med digitale teorikurs, når vi nå ut til nye grupper elever. I en hektisk hverdag er det ikke alle som har mulighet til å møte opp på trafikkskolen direkte. Da er et digitalt teorikurstilbud et godt alternativ, og en mulighet til å få gjennomført trafikkopplæring, selv om man sitter hjemme.

Kursene er av høy kvalitet. Takket være dedikerte lærere med høy faglig og pedagogisk kompetanse, er læringseffekten og elevopplevelsen meget god.

Med digital trafikkopplæring, tilføyer vi nok et tilbud vi ikke har hatt fra før. Standarden vår høynes nok engang, slik at du som kunde skal få det aller beste tilbudet. Velkommen til digital trafikkopplæring hos BAMSES Trafikkskole AS.